More

    Atenţie: Medicament care poate reactiva virusul hepatitei B!


    Un medicament folosit pentru tratarea cancerului hematologic, caracterizat prin acumularea celulelor maligne la nivelul măduvei osoase, a fost confirmat ca fiind una dintre cauzele de reactivare a virusului hepa­titei B (VHB). Conform unei comunicări a Agenţiei Europene pentru Medicamente şi a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, preluate şi de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, au fost raportate cazuri, unele letale, de reactivare a VHB la persoanele tratate cu Darzalex.


    CONTINUARE PE ZIARUL DE IASI

    Ce părere ai?

    Related Articles

    PĂRERE. Patologii europeni au ajuns la concluzia că nimeni nu a murit de coronavirus, ci cu coronavirus

    În cadrul unui seminar al Asociației Europene de Patologie s-a discutat despre părerea patologilor cu privire la COVID-19. Patologii din Elveția, Franța, Germania, Italia,...

    Concluziile Consiliului de Etică în cazul tinerei care a reclamat că şi-a pierdut bebeluşul, după ore de aşteptare: Copilul era mort de 12 ore,...

      Pe 16 iunie a.c. BIT TV a publicat scrisoarea unei tinere din Paşcani - vezi aici care a reclamat că ar fi pierdut un...

    OMS admite că noul coronavirus se răspândeşte şi prin aer. Noile recomandări ar putea fi dezastruoase

    Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a recunoscut marţi că există „dovezi emergente” despre răspândirea noului coronavirus prin aer. Specialiştii OMS au anunţat că un...

    Opinii